Wraz z wyspecjalizowanymi Integratorami dostarczamy kompleksowe i sprawdzone rozwiązania, zachowujące standardy i wymagania różnych branż przemysłu.
Nasze rozwiązania w Polsce stosuje już ponad 4000 klientów. Wyszukiwarka case studies ASTOR obejmuje ponad 270 oficjalnych historii sukcesu naszych klientów z klikunastu tysięcy zrealizowanych przez nas w polskim przemyśle.
Program Partnerski ASTOR powstał w 2003 roku jako odpowiedź na rosnące wymagania rynku w zakresie kompetencji firm wdrażających systemy i współpracujących z ASTOR. Do tej pory w Programie współpracowaliśmy z ponad 200 firmami, a z każdym rokiem dołączały do tej grupy nowe firmy.
Stawiamy na współpracę z firmami integratorskimi. Dostarczamy wiedzę i nowoczesne technologie, które dzięki pracy Integratorów stają się kompletnymi systemami automatyki.
Wspieramy polską edukację, pomagając w tworzeniu stanowisk laboratoryjnych na uczelniach i w szkołach technicznych oraz szkoląc studentów i kadrę dydaktyczną uczelni.
Wspieramy potencjał wykonawczy polskich przedsiębiorstw produkujących maszyny i urządzenia technologiczne dla różnych gałęzi przemysłu i infrastruktury.
Dla projektantów, świadczących usługi w oparciu o nasze produkty przygotowaliśmy program, którego celem jest szerzenie wiedzy przydatnej w projektowaniu systemów automatyki.
Podnosimy efektywność firm produkcyjnych dzięki technologiom z zakresu automatyzacji, IT i robotyzacji oraz nowoczesnym szkoleniom zapewniającym podnoszenie kompetencji kadr zarządzających.
W 2007 roku firma zdecydowała, że do tematu satysfakcji klientów należy podejść bardziej metodycznie i rozpoczęła ciągłe, całoroczne badanie zadowolenia klientów. Od 2011 roku firma ASTOR przeprowadza badania satysfakcji swoich klientów metodą wskaźnika rekomendacji typu Net Promoter Score. Wskaźnik grupy NPS (Net Promoter Score) jest wykorzystywany do badania „aktywnej” rekomendacji firmy przez jej Klientów, a więc miarą lojalności klientów i jakości budowanych z nimi relacji.