27 lat na rynku zobowiązuje. W codziennej pracy z Klientami obiecujemy rzeczy, które jesteśmy w stanie dostarczyć, a gdy pojawiają się problemy pomagamy je rozwiązać. Zależy nam po prostu na wieloletniej i partnerskiej współpracy.
Energetyka zawodowa |
Energetyka cieplna |
Infrastruktura komunalna |
Produkcja spożywcza |
Edukacja |
W 2007 roku firma zdecydowała, że do tematu satysfakcji klientów należy podejść bardziej metodycznie i rozpoczęła ciągłe, całoroczne badanie zadowolenia klientów. Od 2011 roku firma ASTOR przeprowadza badania satysfakcji swoich klientów metodą wskaźnika rekomendacji typu Net Promoter Score. Wskaźnik grupy NPS (Net Promoter Score) jest wykorzystywany do badania „aktywnej” rekomendacji firmy przez jej Klientów, a więc miarą lojalności klientów i jakości budowanych z nimi relacji.
Wartość wynikowa wskaźnika: od -100% do 100%. Dane z roku 2013, ARC Rynek i Opinia.