Przeprowadzonych
przeglądów
Doświadczonych
inżynierów serwisu,
dostępnych nawet
w ciągu 24 godzin
1 rok gwarancji
podstawowej
+ 1 rok gwarancji
rozszerzonej
(*warunek: przegląd
po 1 roku od zakupu)
Zarejestruj swojego robota Kawasaki Robotics na naszej stronie, a w razie pojawienia się jakichkolwiek problemów, pomożemy Ci najszybciej, jak to tylko możliwe. Możesz liczyć na nasze wsparcie zarówno w okresie działania gwarancji, jak i już po jej zakończeniu.
W razie pytań czy wątpliwości, zawsze możesz do nas zadzwonić.
Zajmujemy się przeprowadzaniem konsultacji, wykonywaniem przeglądów i serwisowaniem robotów Kawasaki Robotics, które zostały zakupione u nas lub z innych źródeł. Kiedy już zarejestrujesz robota, nie musisz pamiętać o dacie kolejnego przeglądu.
Najpóźniej na dwa tygodnie przed upływem terminu skontaktujemy się, aby Ci o nim przypomnieć i umówić się na wizytę.
Sprawne działanie linii produkcyjnej, bez nieplanowanych przestojów i awarii, przekłada się na wymierne zyski dla producenta. Dlatego tak ważne są regularne przeglądy robotów. Ich brak może skutkować niepotrzebnym wstrzymaniem produkcji, wysokimi kosztami napraw, czy zmniejszeniem wydajności pracy.
Do Twojej dyspozycji pozostaje zespół specjalistów, z którymi w dowolnej chwili możesz skonsultować każdy problem z robotem lub oprogramowaniem. Stały kontakt i wsparcie zwiększają komfort Twojej pracy, a dzięki dopasowanym rozwiązaniom pozwalają też zaoszczędzić czas. Często okazuje się, że wystarczy wsparcie telefoniczne, a naprawy można dokonać zdalnie.
W każdym innym przypadku nasi serwisanci niezwłocznie przyjadą do Ciebie.
W zakres przeglądu wchodzą takie czynności jak konserwacja ramienia, wymiana smarów, baterii, sprawdzanie przewodów, hamulców, funkcjonowanie teach pendant’a, itp., czyli wszystko co jest niezbędne do bezawaryjnego działania robota. Sprawdzane są również inne istotne rzeczy jak np. stan układu awaryjnego zatrzymania. Działania te w dużej mierze wpływają na wydłużenie czasu eksploatacji robota i pozwalają na szybkie wyłapanie wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu poszczególnych podzespołów.
Dzięki analizie wykresów i alarmów jesteśmy w stanie wyłapać wszelkie odchylenia od linii trendu, które mogą świadczyć o nieprawidłowym działaniu lub uszkodzeniu danej części.
Dzięki temu można śledzić ruch robota i eliminować czynniki, które negatywnie wpływają na jego pracę. Przekłada się to na wyeliminowanie przestojów produkcji oraz możliwość zaplanowania serwisu odpowiednio wcześniej, w dogodnym dla klienta momencie.
Z pomocą odpowiednio dobranego oprogramowania jesteśmy w stanie gromadzić dane o działaniu Twojego robota.
Najważniejszą korzyścią z takiego monitorowania pracy urządzenia jest określenie prognozy zużycia jego poszczególnych elementów w przyszłości oraz określenie poziomu, na podstawie którego można zakwalifikować dany zespół napędowy do wymiany. Dzięki temu mamy możliwość utrzymać prawidłowe działanie robota, a przede wszystkim zapobiegać awariom, które generują duże straty.
Dzięki wykorzystaniu dedykowanych aplikacji, takich jak np. Trend Manager, nasi serwisanci będą czuwać nad pracą Twojego robota. Z pomocą tego oprogramowania można z dowolnego miejsca łączyć się zdalnie z robotami pracującymi w zakładzie i bezpośrednio monitorować m.in. rzeczywisty pobór prądu przez serwomotory podczas pracy ramienia. Dodatkowo na podstawie ustalonego harmonogramu można w sposób ciągły lub okresowy gromadzić dane, które mogą być później wykorzystane do poprawy wydajności pracy.
Dowiedz się więcej o narzędziach diagnostycznych
robotów Kawasaki »
Chcesz więcej?
Istnieje bezpłatna możliwość wydłużenia standardowej, 12-miesięcznej gwarancji na okres 24 miesięcy. Aby było to możliwe,
musisz tylko wykonać przegląd po roku lub po 5 000 godzin użytkowania robota. Wyjątkiem są roboty serii K i MG, w przypadku których przedłużenie gwarancji po 12 miesiącach jest dodatkowo płatne.
W ramach współpracy oferujemy:
W przypadku awarii lub modernizacji linii produkcyjnej możesz powierzyć nam swojego robota Kawasaki Robotics. Oprócz serwisu u klienta, w razie potrzeby oferujemy renowację sprzętu, która jest wykonywana w siedzibie ASTOR Robotics Center w Krakowie.
Po zakończeniu prac dostarczamy robota z powrotem do klienta wraz dokumentacją. Na koniec wystawiamy fakturę, na której wypunktowane są wszystkie przeprowadzone w ramach serwisu czynności.
KGS, czyli Kontrakt Gotowości Serwisowej, to umowa, która zostaje zawarta na 12 miesięcy od dnia zakupu i rozliczenia w formie miesięcznych opłat. W jej ramach oferujemy współpracę, która polega na regularnych przeglądach, wsparciu technicznym i usługach serwisowych. KGS jest dostępny w 4 wariantach, zróżnicowanych pod względem ceny oraz zakresu świadczonych usług.
Można wybrać pakiet z szybkim czasem reakcji na zgłoszenie usterki (nawet w ciągu 24 godzin) oraz ze wsparciem telefonicznym pod dedykowanym numerem telefonu.
W dwóch lokalizacjach na terenie Polski działają 4 mobilne ekipy serwisowe, złożone z najwyższej klasy specjalistów. Mają one swoje siedziby w Gdańsku i Krakowie. W zależności od podanego przez klienta adresu, nasi serwisanci dojeżdżają z najbliższej dostępnej lokalizacji, tak aby zoptymalizować czas dotarcia na miejsce i zapewnić jak najszybszą pomoc.
Samochody, którymi dojeżdżają nasi serwisanci są w pełni wyposażone w niezbędny, specjalistyczny sprzęt. Dzięki temu możemy przeprowadzać okresowe przeglądy oraz wykonywać konieczne naprawy, nawet te zaawansowane, na miejscu.
Dla naszych klientów to komfortowe rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas.
W Krakowie znajduje się rozbudowany magazyn części zamiennych do robotów Kawasaki Robotics. Drugi najbliższy, zlokalizowany jest na terenie Niemiec, skąd w razie potrzeby możemy ściągnąć niezbędne części dla naszych klientów. Relatywnie nieduża odległość sprawia, że nawet nietypowe elementy mogą stać się w szybkim czasie dostępne dla użytkowników.
Zalecamy wykonywanie przeglądów raz na rok lub po upływie 5 000 godzin pracy robota. Rekomendujemy stosowanie naprzemiennie małych i dużych przeglądów. Różnią się one częstotliwością oraz zakresem prac. Mały przegląd przypada co 5 000 przepracowanych godzin, z kolei duży co 10 000 całkowitego czasu pracy robota.
"Jesteśmy doświadczonym zespołem
ekspertów i pasjonatów z dziedziny
robotyki przemysłowej.
Naszym celem jest zapewnienie
ciągłej i efektywnej produkcji
w całym okresie eksploatacji
stanowisk zrobotyzowanych,
oraz satysfakcja naszych klientów."
- Marcin Tłustowski,
ekspert techniczny ds. serwisu
robotów Kawasaki, ASTOR
„Serwis robotowy ASTOR” to dobra współpraca i szybka reakcja w przypadku awarii i przeglądów.
Fachowa pomoc techniczna również w przypadku obsługi i modernizacji istniejących stanowisk zrobotyzowanych. Zapewniają terminowe wykonanie oraz potrzebne materiały. Dzięki takiej współpracy minimalizowane są przestoje i awarie robotów na liniach produkcyjnych.
- Jacek Kopeć, Kierownik ds. Automatyki,
Autopart S.A.
Firma ASTOR to solidny partner, na którego można liczyć w każdej sytuacji. Zaangażowanie, profesjonalizm, dostępność oraz gotowość do wsparcia, która jest kluczowa dla branży produkcyjnej – zawsze na najwyższym poziomie.
- Marcin Lubecki, Maintenance Supervisor, BorgWargner Poland Sp. z o.o.
Serwis robotowy ASTOR to kompleksowa oferta profesjonalnych usług obejmująca zarówno cykliczne przeglądy robotów Kawasaki, zalecenia dotyczące eksploatacji jak i błyskawiczną obsługę nieprzewidzianych usterek. Dzięki naszej współpracy z serwisem firmy ASTOR minimalizujemy ryzyko nieplanowanych przestojów produkcji.
- Jacek Langer, Prezes Zarządu, Huta Szkła Jasło.
Solidne wsparcie techniczne ASTOR pozwala na duży komfort pracy, każdorazowo z gwarantem szybkiej pomocy. Cenię dużą dostępność, wysokie kompetencje, elastyczne podejście do zadań i świetny kontakt z inżynierami ASTOR.
- Piotr Drożdż, Dyrektor Techniczny, Właściciel,
Sure Solutions.
Webinar 23 - Kawasaki Robotics - linijka laserowa, test, kalibracja w zastosowaniach robotowych
Webinar 19: Robotyzacja - Wsparcie i zgłoszenia serwisowe w robotyce
Webinar 18: Robotyzacja - Wartość dodana ASTOR w systemach zrobotyzowanych (część 1)
Marcin Tłustowski
Kierownik ds. serwisu robotów przemysłowych
tel. 12 424 00 88
Skype/e-mail: marcin.tlustowski@astor.com.pl