Gromadzenie danych
w różnych systemach
Integracja danych i osadzanie ich w odpowiednich kontekstach
Analiza danych
i optymalizacja procesów
Jest to rozwiązanie dla firm, które weszły już na drogę cyfrowej transformacji i zautomatyzowały procesy zbierania danych. Kolejnym krokiem cyfryzacji powinno być sprawdzone i cyberbezpieczne rozwiązanie do gromadzenia i analizy ogromnej ilości danych produkcyjnych i okołoprodukcyjnych na poziomie biznesowym.
dostęp do informacji z całego przedsiębiorstwa na różnych poziomach (dyrektor, operator, kierownik itp.), dzięki zintegrowaniu danych z różnych systemów, z różnych działów, dot. różnych procesów usprawniają wymianę informacji i podejmowanie decyzji
dzięki dostępowi do bieżących aktualizacji oprogramowania łatek bezpieczeństwa oraz service pack’ow. System jest na bieżąco utrzymywany i rozwijany, korzysta z niego wiele światowych marek
dzięki dostępowi do rzetelnych danych w odpowiednim kontekście ułatwiona jest analiza danych oraz tworzenie raportów. Bez konieczności ręcznego wyciągania danych z różnych systemów i porównywania ich „na piechotę”
integracja systemów niweluje powielalność i niespójność informacji oraz silosy. Umożliwia to analizę danych na dla poszczególnych ról w organizacji w odpowiednich kontekście. Np. Identyfikacja przyczyn reklamacji i zlej jakości produktu – systemy zamówień, jakości, produkcji, receptur, planowania produkcji itp.
dzięki zgromadzeniu i uporządkowaniu danych historycznych i rzeczywistych, istnieje możliwość zaawansowanej analizy danych np. poprzez zaimplementowanie algorytmów AI oraz narzędzia do analizy predykcyjnej
zapewnienie ciągłości procesów operacyjnych i biznesowych, dzięki informacjom na temat działania procesów np. stan maszyn, łańcuch dostaw w czasie rzeczywistym. Dostęp do informacji ma cala firma, a nie jedna osoba w przedsiębiorstwie (w przypadku urlopu/ choroby dostęp do informacji mógłby być ograniczony)
dostęp do informacji dla różnych działów na różnych poziomach (dyrektor, operator, kierownik itp.), dzięki zintegrowaniu danych z różnych systemów, z różnych działów, dot. różnych procesów od różnych ludzi, usprawniają wymianę informacji
dzięki dostępowi do bieżących aktualizacji oprogramowania łatek bezpieczeństwa oraz service pack’ow
co umożliwia analizę danych na dla poszczególnych ról w organizacji w odpowiednich kontekście. Np. Identyfikacja przyczyn reklamacji i zlej jakości produktu – systemy zamówień, jakości, produkcji, receptur, planowania produkcji itp.
co umożliwia analizę danych na dla poszczególnych ról w organizacji w odpowiednich kontekście. Np. Identyfikacja przyczyn reklamacji i zlej jakości produktu – systemy zamówień, jakości, produkcji, receptur, planowania produkcji itp.
dzięki zgromadzeniu i uporządkowaniu danych można zaimplementować algorytmy AI oraz narzędzia do predictive maintenance, oraz preictive production
zapewnienie ciągłości procesów operacyjnych i biznesowych, dzięki informacjom na temat działania procesów np. stan maszyn, łańcuch dostaw w czasie rzeczywistym. Dostęp do informacji ma cala firma, a nie jedna osoba w przedsiębiorstwie (w przypadku urlopu/ choroby dostęp do informacji mógłby być ograniczony)
Zgromadzone dane w AVEVA PI System stanowią solidną podstawę do analizy danych, optymalizacji procesów i wyciągania wniosków. Z nowymi zaawansowanymi możliwościami advanced analytics firma jest w stanie nie tylko wykrywać anomalie, ale także skupiać się na optymalizacji procesów.
dotyczące efektywnej implementacji oprogramowania i cyfrowego rozwoju przedsiębiorstwa
(np. sterowniki, panele operatorskie) lub systemów komunikacji
którzy wspierają w integracji systemów
na etapie implementacji i użytkowania systemu
wspierającymi w pozyskiwaniu zewnętrznych funduszy
Adres e-mail: aveva@astor.com.pl
Napisz do nas - odpowiemy w ciągu 24h