Praktyki w ASTOR







Uczestniczyło
do tej pory
w programie
praktyk



Zostało z nami
na stażu



Zostało
pracownikami

Co możemy Ci zaoferować?

  • Pod okiem specjalistów wykorzystasz zdobytą wiedzę i umiejętności
  • Pod okiem opiekuna praktyk zdobędziesz nowe umiejętności
  • Dostęp do nowoczesnych rozwiązań/sprzętu i szkoleń Akademii ASTOR
  • Udział w projektach z zakresu automatyzacji i robotyzacji procesów
  • Dostęp do technologii producentów automatyki i robotyki oraz do ASTOR Innovation Room
  • Pomożemy Ci w realizacji pracy inżynierskiej/magisterskiej
  • Możliwość odbycia stażu u nas w ASTOR

Aplikuj do nas, jeśli....

  • Jesteś studentem/studentką kierunków technicznych (automatyka i robotyka, elektrotechnika, informatyka, mechanika i budowa maszyn, mechatronika)
  • Potrafisz dobrze organizować swój czas
  • Jesteś komunikatywny/a, łatwo nawiązujesz kontakty
  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Jesteś samodzielny/a w organizacji zadań
  • Masz w sobie chęci uczenia się oraz dalszego rozwoju
  • Posiadasz podstawową wiedzę z dziedziny automatyki i robotyki

Dowiedz się więcej o pracy w ASTOR




Śledź nas na Instagramie!


instagram icon
Apikuj na praktyki

Dołącz do nas!

Wyślij zgłoszenie na praktyki do 30 kwietnia

Wybrane projekty zrealizowane podczas praktyk

Stworzenie stanowiska prezentacyjnego dla robota EPSON Scara G6 

Celem stanowiska było stworzenie aplikacji do gry w warcaby, w której robot wykonuje manewry na szachownicy za siebie i przeciwnika. Użytkownik steruje położeniem swoich pionków poprzez panel operatorski.

Projekt obejmował przygotowanie programu - „mózgu" aplikacji zaprogramowanego w języku SPEL+ oraz interfejsu użytkownika zbudowanego w programie EPSON GUI Builder.  

 
 

 

Zbudowanie modelu fabryki napojów w oparciu o środowisko Wonderware ArchestrA IDE oraz kontroler GE PACSystems RX3i 

 

 

1

2

Projekt zawierał zbudowanie modelu dwóch zbiorników, w których znajdowały się produkty do wykonania napoju oraz zbiornik na produkt finalny.

Elementem projektu była także budowa modelu opartego na trzech zbiornikach, w których następowały poszczególne procesy produkcyjne czekolady, jak np. mieszanie. Cały projekt opierał się na środowisku Wonderware MES, w którym można kontrolować stopień wykonania poszczególnych operacji, sterować pracą urządzeń jak również ilością i jakością końcowego wyrobu jakim była czekolada.

 Sterowanie falownikiem za pomocą kontrolera PAC i komunikacji Profibus (Opracował Tomasz Szafrański)

3Celem projektu było utworzenie komunikacji pomiędzy kontrolerem GE PACSystems RX3i, oraz falownikiem ASTRAADA serii DRV-27, kontrolny odczyt i zapis przykładowych parametrów falownika (np. częstotliwości, oraz uruchomienia, zatrzymania i kierunku obrotów silnika).

Komunikacja z falownikiem odbywała się poprzez układ wejść\wyjść  VersaMax IO, w którym zainstalowana była karta Profibus Master
 
 

 Stworzenie wizualizacji infrastruktury portu lotniczego, obejmującej jego podstawowe elementy, korzystając z Platformy systemowej ArchestrA (Opracował Marcin Cierniak)

5Celem projektu było zaimplementowanie następujących elementów infrastruktury portu lotniczego :

  • Symulacji zdarzeń i procesów
  • Obsługi alarmów
  • Transportu bagaży
  • Systemów klimatyzacji i wentylacji
  • Monitoring Energii



Wykorzystanie urządzenia Leap Motion do sterowania robotem przemysłowym
Kawasaki za pomocą gestów

4

Celem projektu było stworzenie aplikacji umożliwiającej sterowanie robotem Kawasaki za pomocą gestów. Do określania położenia i orientacji dłoni wykorzystane został wykorzystany optyczny czujnik ruchu – Leap Motion.

Zrealizowano aplikację spełniającą następujące założenia:

  • śledzenie dłoni operatora w czasie rzeczywistym
  • możliwość sterowania zarówno rzeczywistym robotem Kawasaki jak również symulowanym w K-ROSET
  • sterowanie wszystkimi 6 stopniami swobody manipulatora RS05L (położeniem oraz orientacją efektora)
  • komunikacja z komputerem PC poprzez Ethernet i protokół TCP/IP

Kontakt

12 428 63 00
PL EN