• ID w Profesal: 53533

Szkolenie z Platformy Systemowej AVEVA - ArchestrA Object Toolkit dla Programistów« wróć do oferty szkoleniowej


Wybierz lokalizację i termin szkolenia

Dostępnych miejsc:
Powiadom mnie gdy zwolni się miejsce na ten termin
Zarejestruj się Zapytaj o szkolenie
Szkolenie odbyło już 85 osób.
Czas_trwania_godziny_kursu

Czas trwania i godziny kursu

Czas trwania kursu: 2 dni
Godziny trwania kursu: 9:00-16:00

Czas_trwania_godziny_kursu

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie się z narzędziem programistycznym ArchestrA Object Toolkit, które pozwala budować tzw. obiekty bazowe, podobne do tych, jakie są wbudowane w oprogramowanie przez producenta. Tak przygotowane obiekty mogą stanowić gotowy fragment funkcjonalności, obudowane w intuicyjny interfejs konfiguracyjny i zaawansowaną logikę biznesową, a co najważniejsze, ukrywające własność intelektualną oraz Know-How.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla doświadczonych projektantów systemów i aplikacji opartych o Platformę Systemową AVEVA, którzy chcą się dowiedzieć, jak korzystając z narzędzia ArchestrA Object Toolkit przygotować powielalne i w pełni konfigurowalne obiekty aplikacyjne z użyciem zaawansowanych technik programowania używając języka .NET c#.

Plan szkolenia

Przebieg szkolenia i realizacja poszczególnych zagadnień uzależnione są od ilości uczestników i tempa wykonywania zadań przez grupę.

  • Omówienie pakietu ArchestrA Object Toolkit
  • Metodyka projektowania własnych obiektów aplikacyjnych
  • Poznanie podstawowych wyzwalaczy akcji - SetHandlers
  • Zastosowanie Primitives elementów składowych obiektu aplikacyjnego
  • Sprawdzanie (walidowanie) i nadzorowanie pracy utworzonych obiektów
  • Zastosowanie wirtualnych Primitives- elementów składowych obiektu aplikacyjnego definiowanych dynamicznie
  • Stosowanie własnych Primitives- powtarzalnych elementów składowych obiektu aplikacyjnego
  • Edytor obiektów

Plan szkolenia

Przebieg szkolenia i realizacja poszczególnych zagadnień uzależnione są od ilości uczestników i tempa wykonywania zadań przez grupę.

  • Omówienie pakietu ArchestrA Object Toolkit
  • Metodyka projektowania własnych obiektów aplikacyjnych
  • Poznanie podstawowych wyzwalaczy akcji - SetHandlers
  • Zastosowanie Primitives elementów składowych obiektu aplikacyjnego
  • Sprawdzanie (walidowanie) i nadzorowanie pracy utworzonych obiektów
  • Zastosowanie wirtualnych Primitives- elementów składowych obiektu aplikacyjnego definiowanych dynamicznie
  • Stosowanie własnych Primitives- powtarzalnych elementów składowych obiektu aplikacyjnego
  • Edytor obiektów

Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności oraz wiedzę na temat:

umiejetnosci

Jak działają obiekty aplikacyjne Platformy Systemowej AVEVA

umiejetnosci

Jak przygotować i używać dostępnych narzędzi diagnostycznych

umiejetnosci

Jak prowadzić proces budowania obiektów aplikacyjnych, ich testowania i przygotowania przed wdrożeniem na produkcję, a później ich rozbudowy oraz migrację

umiejetnosci

Jak wbudować w logikę konfiguracyjną i wykonawczą mechanizmy walidujące poprawność danych

umiejetnosci

Jak dzielić kod na części aby był w sposób logiczny i uporządkowany

umiejetnosci

Jak projektować obiekty i ich funkcje używając narzędzi programistycznych Visual Studio oraz języka .NET

Warunki uczestnictwa

formularz

Formularz zgłoszenia jest prawnie wiążąca umową zawartą pomiędzy Organizatorem szkolenia a Zgłaszającym

wplacenie

Warunkiem wpisania na listę uczestników szkolenia jest przesłanie zgłoszenia wraz z kopią potwierdzenia wpłaty najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia

W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia wpłacona kwota nie podlega zwrotowi

terminarz

Jeśli liczba uczestników kursu nie osiągnie wymaganego minimum, firma ASTOR zastrzega sobie możliwość przeniesienia na inny termin

Wymagania wobec uczestników

InTouch

Obowiązkowe uczestnictwo w szkoleniu Platforma Systemowa AVEVA cz. 1

InTouch

Znajomość podstaw programowania w środowisku Visual Studio

InTouch

Znajomość podstaw programowania w C#

jezyk_angielski

Podstawowa znajomość języka angielskiego (materiały szkoleniowe dostępne są tylko w języku angielskim – szkolenie prowadzone jest w języku polskim)

InTouch

Znajomość obsługi komputera z systemem Windows

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat Platformy Systemowej AVEVA?


Kues Ethernet IP

Webinar: Platforma Systemowa AVEVA 2023 – co nowego?


Webinar jest poświęcony zaprezentowaniu nowych funkcjonalności oraz nowości w zakresie licencjonowania oprogramowania Platforma Systemowa AVEVA 2023.




Kontakt

12 428 63 00
PL EN