Zapisywanie punktów i programów sterujących
Astorino – kurs dla początkujących #9
Kontakt w sprawie artykułu: Karolina Radgowska - 2023-07-19
W dziewiątym odcinku naszego kursu:
- Zastosowanie oprogramowania i zakładki JOG.
- Wybór trybu zapisania punktów Joint i Trans.
- Użycie trybu Teach.
- Zapisywanie punktów.
- Rozróżnianie punktów zapisanych w różnych trybach.
- Wykorzystanie terminala do zapisywania punktów.
- W jaki sposób dodatkowo zapisać punkty w pamięci komputera?
- Jak wczytać punkty z pamięci komputera?
- Wykorzystanie zakładki Program.
- Tworzenie programu sterującego.
- Zapisywanie programu w pamięci komputera.
- Jak wczytać program z pliku do pamięci robota i pamięci komputera?
- Jak uruchomić program?
Robot edukacyjny Astorino – kurs dla początkujących
1. Unboxing robota edukacyjnego Astorino. 2. Szybki start z robotem edukacyjnym Astorino. 3. Obsługa systemu wizyjnego OpenMV. 4. Obsługa podajnika z magazynkiem kostek. 5. Wyznaczanie przestrzeni roboczej robota Astorino. 6. Wyznaczanie układu współrzędnych – metoda 4-punktowa. 7. Tryby poruszania się robota Astorino. 8. Instrukcja: utrata komunikacji z programem sterującym. 9. Zapisywanie punktów i programów sterujących.Robot edukacyjny 6-osiowy Astorino służy do nauki kwalifikacji ELM.07 i ELM.08 w klasach o profilu technik robotyk, na uczelniach, w centrach kształcenia zawodowego i praktycznego.
Astorino przygotowuje uczniów i studentów do egzaminów zawodowych i do pracy w przemyśle.
Dowiedz się więcej o robocie Astorino.