W grudniu 2022 roku, ASTOR podsumował 2,5 roku współpracy sponsorskiej z Białą Gwiazdą. To czas, kiedy firma zwiększyła swoje zaangażowanie finansowe w krakowski klub. Na trykotach pierwszej drużyny kolejno pojawiły się marki Kawasaki Robotics i AVEVA, których ASTOR jest oficjalnym dystrybutorem w Polsce oraz logo marki własnej Astraada.
Przejście z poziomu partnerstwa biznesowego na poziom sponsorski nastąpiło w momencie, kiedy Wiśle Kraków było to najbardziej potrzebne. Te 2.5 roku były okresem intensywnej współpracy, która przyniosła korzyści dla obydwu stron. To czas wielu nieszablonowych projektów, które pokazały, jak technologia ze świata przemysłu może funkcjonować w świecie sportu. Robot na trybunach, #BarometrAVEVA czy zajęcia z robotyki w oficjalnym sklepie Wisły Kraków, to tylko niektóre przykłady wspólnych działań.
Od 1 stycznia 2023 roku, ASTOR wrócił do roli partnera i poziomu zaangażowania we współpracy z Wisłą Kraków sprzed 2020 roku – pozostaje w Skybox i merytorycznie wspierać będzie Wisłę w ramach Wisła Biznes oraz we wspólnych akcjach CSR-owych.
Podjęta w połowie listopada 2022 roku decyzja o zmianie statusu współpracy, podyktowana była strategicznymi planami inwestycyjnymi w latach 2023 i 2024, jakie ASTOR przyjął do realizacji.
Dziękujemy za ten czas. Do zobaczenia przy Reymonta 22.
#ASTORnadalgrazWisłą
Kontakt dla mediów:
Renata Poreda, Manager ds. PR
+48 691 700 019
Centrum prasowe 2024-11-18
Akademia ASTOR z prestiżowym wyróżnieniem za jakość szkoleń dla dorosłych
Akademia ASTOR została uhonorowana za znaczący wkład w rozwój branży szkoleniowej w Polsce. Wyróżnienie przyznał Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie.
Centrum prasowe 2024-11-12
Premiera Raportu TechImpact™ 2024 – Kluczowe dane na temat wpływu technologii na wyniki finansowe producentów z sektora FMCG
Akademia Leona Koźmińskiego oraz firma ASTOR zaprezentowały wyniki raportu TechImpact™ 2024.
Centrum prasowe 2024-10-25
ASTOR nawiązuje strategiczne partnerstwo z AGILOX i zdobywa prestiżową nagrodę za wyjątkowe osiągnięcia
ASTOR, czołowy dostawca m.in. innowacyjnych rozwiązań intralogistycznych, wzmacnia swoją obecność na dynamicznie rosnącym rynku autonomicznych robotów mobilnych (AMR) dzięki strategicznemu partnerstwu z AGILOX.