16 lipca br. rusza nowa tura ligowych rozgrywek piłkarskich. W sezonie 2022/2023 ASTOR nadal będzie wspierać Wisłę Kraków jako sponsor. Na mocy podpisanej umowy, na koszulkach meczowych zawodników pierwszej drużyny Białej Gwiazdy, pojawi się logo marki własnej ASTOR – Astraada. Umowa obowiązywać będzie do 30 czerwca 2023 roku.
Nowy sezon, nowe realia. I nowa marka z portfolio ASTOR na trykotach meczowych piłkarzy Wisły Kraków. W sezonie 2022/2023 ASTOR będzie towarzyszyć Wiśle Kraków ze swoją marką własną - Astraada. Reprezentuje ona obszar automatyzacji, który od samego początku istnienia ASTOR jest jednym z najważniejszych filarów biznesu krakowskiej firmy.
Przedłużenie współpracy z krakowskim klubem to dla ASTOR kontynuacja wieloletniej współpracy biznesowej, początkowo w ramach Wisły Biznes, w ostatnich dwóch latach mocniejszego finansowego zaangażowania firmy z markami z portfolio ASTOR, Kawasaki Robotics oraz AVEVA –
mówi Piotr Merwart, członek zarządu ASTOR, dyrektor ds. intralogistyki i dodaje – to także wynik przekonania, że świat biznesu i sportu wiele łączy i że te światy potrzebują siebie nawzajem. Pasja i nieustannie podejmowany wysiłek tak w sporcie, jak i w biznesie, ma na celu rozwój i sprostanie stawianym przez otoczenie coraz to nowszym wyzwaniom. Takie postawione są przed Wisłą Kraków w najbliższym sezonie. Chcemy towarzyszyć Białej Gwieździe w ich realizacji.
Agnieszka Truniarz, menedżer marki Astraada widzi ogromny potencjał we współpracy Białą Gwiazdą:
Granie razem z Wisłą Kraków to dla Astraady ciekawa szansa zaprezentowania się szerszej publiczności. Pokazać rozwój i samą markę nie tylko inżynierom. Poprzez markę własną staramy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby polskiego przemysłu. Taka była zresztą geneza powstania Astraady. Wyrosła z przekonania, że najbardziej innowacyjne rozwiązania powstają w sposób najprostszy z możliwych: są wynikiem potrzeby. I choć czasem wydawać się może, że zanim znajdziemy jakieś rozwiązanie, mamy do przebycia długą drogę, to wnikliwe obserwacje oraz wsłuchiwanie się w potrzeby, dają efekt zaskakujący. Co więcej, prowadzą do sukcesu, pomagają sięgać gwiazd – i dodaje: bardzo się cieszę, że możemy w tej drodze wspierać Wisłę, by na zakończenie sezonu 2022/2023 wspólnie z Wisłą tych gwiazd sięgnąć.
Podsumowując dwa ostatnie lata współpracy warto wspomnieć, że sezonie 2020/2021 promowana była marka Kawasaki Robotics należąca do biznesowej linii - robotyzacja. Był to pierwszy krok w sponsorskim wsparciu krakowskiego klubu. Również po raz pierwszy w historii ligowych rozgrywek piłkarskich na trybunach pojawił się nowy kibic – robot Kawasaki Robotics.
Sezon 2021/2022 to kolejna umowa i kolejna marka, która pojawiła się na koszulkach drużyny Wisła Kraków - globalna marka AVEVA, producent oprogramowania dla przemysłu, uznawanego za numer jeden w Polsce i na świecie w cyfrowej transformacji procesów. W ramach współpracy powstał wtedy Barometr AVEVA – wyjątkowy projekt, który pokazał, że technologię, która na co dzień pracuje w przemyśle, można zaangażować do „pracy” w klubie piłkarskim. Inżynierowie ASTOR przygotowali system, który przewidywał frekwencję kibiców na poszczególnych meczach domowych krakowskiego klubu.
Jakie nowinki technologiczne w sezonie 2022/2023 ASTOR zaproponuje Wiśle Kraków?
Transfer przemysłowych komputerów, czy paneli operatorskich do świata sportu jest możliwy. W kontekście rozwiązań Astraada mamy już kilka ciekawych pomysłów, jak od strony „sprzętu” dla przemysłu uatrakcyjnić wiślacki świat – zapowiada Agnieszka Truniarz - wystarczy odrobina chęci, kreatywności i odwagi, by zrobić coś inaczej. Efekty już wkrótce - dodaje.
Więcej o marce Astraada: https://astraada.com/pl/
Renata Poreda
Manager ds. PR
renata.poreda@astor.com.pl
tel.: +48 691700019
Centrum prasowe 2024-11-18
Akademia ASTOR z prestiżowym wyróżnieniem za jakość szkoleń dla dorosłych
Akademia ASTOR została uhonorowana za znaczący wkład w rozwój branży szkoleniowej w Polsce. Wyróżnienie przyznał Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie.
Centrum prasowe 2024-11-12
Premiera Raportu TechImpact™ 2024 – Kluczowe dane na temat wpływu technologii na wyniki finansowe producentów z sektora FMCG
Akademia Leona Koźmińskiego oraz firma ASTOR zaprezentowały wyniki raportu TechImpact™ 2024.
Centrum prasowe 2024-10-25
ASTOR nawiązuje strategiczne partnerstwo z AGILOX i zdobywa prestiżową nagrodę za wyjątkowe osiągnięcia
ASTOR, czołowy dostawca m.in. innowacyjnych rozwiązań intralogistycznych, wzmacnia swoją obecność na dynamicznie rosnącym rynku autonomicznych robotów mobilnych (AMR) dzięki strategicznemu partnerstwu z AGILOX.