Sponsorskie okienko transferowe na sezon 2020/2021 zasili ASTOR, krakowska spółka technologiczna o zasięgu międzynarodowym, przedstawiciel Kawasaki Robotics na rynek w Polsce oraz Europie Centralnej i Wschodniej. Podpisana z Klubem umowa obowiązywać będzie w bieżącym sezonie Ekstraklasy, którego pierwszy mecz Wisła Kraków rozegra 24 sierpnia br.
Zacieśnienie więzów współpracy pomiędzy ASTOR i Biała Gwiazda pomoże zadbać o jeszcze efektywniejszy rozwój krakowskiego klubu i wspólnie pisać kolejne rozdziały długiej i pięknej historii Wisły Kraków. A sięga ona 1906 roku, kiedy w organizowanym przez dr Tadeusza Konczyńskiego „Turnieju Jesiennym” wystąpiły dwa zespoły. Były one fundamentem późniejszej Wisły: „Niebiescy” pod wodzą kapitana i bramkarza Józefa Szkolnikowskiego, późniejszego pomysłodawcy nazwy Wisła, a także „Czerwoni” założeni przez Władysława Jenknera. Połączenie obu drużyn nastąpiło w 1907 roku przy zachowaniu nazwy Wisła oraz czerwonych koszulek, na których pojawiły się dwie niebieskie gwiazdy, zamienione później na jedną białą. Dalsza historia przynosi wiele sukcesów w kraju, gdzie drużyna Białej Gwiazdy aż 13 razy sięgała po tytuł Mistrza Polski. Odniosła także znaczące sukcesy na europejskich boiskach, mierząc się z takimi potęgami, jak FC Barcelona, Real Madryt, Schalke 04 czy AC Parma.
ASTOR od ponad 10 lat jest w gronie Partnerów Wisły Kraków. Nowa umowa pomiędzy podmiotami stanowi wyraz satysfakcji z dotychczasowej współpracy, a zaangażowanie w życie Białej Gwiazdy, zostanie rozszerzone wraz z uzyskaniem tytułu Oficjalnego Sponsora Wisły Kraków.
od lewej: Dawid Błaszczykowski, prezes Wisły Kraków SA; Stefan Życzkowski, prezes firmy ASTOR; Maciej Bałaziński, wiceprezes Wisły Kraków SA
„Cieszymy się, że dotychczasowa kooperacja z firmą ASTOR zostanie przeniesiona na jeszcze wyższy poziom, a logo Kawasaki Robotics - jednej z marek funkcjonujących pod szyldem Nowego Sponsora - znajdzie się na strojach meczowych pierwszej drużyny Wisły Kraków. Dziękując firmie ASTOR za otrzymane zaufanie, wierzymy, że wspólnie z jeszcze większą odwagą będziemy patrzeć w przyszłość i realizować postawione przed sobą cele sportowe, organizacyjne i biznesowe”
powiedział Dawid Błaszczykowski, Prezes Wisły Kraków SA.
Świat biznesu i sportu wiele łączy. Pasja i nieustannie podejmowany wysiłek ma na celu rozwój i sprostanie stawianym przez otoczenie coraz to nowszym wyzwaniom. Droga do budowania marki przyszłościowej, stabilnie i prężnie funkcjonującej, zarówno jeśli chodzi o działalność biznesową, jak i klub sportowy, nie zawsze jest prosta. Przynosi wiele cennych lekcji. Czasem przegranych. Ważne, aby umieć wyciągać wnioski i działać dalej. Z jeszcze większym zaangażowaniem i determinacją.
od lewej: Maciej Bałaziński, wiceprezes Wisły Kraków SA; Stefan Życzkowski, prezes firmy ASTOR; Dawid Błaszczykowski, prezes Wisły Kraków SA
„W historii firmy ASTOR mamy kilka milowych kroków, dzięki którym nasz biznes przyspieszył. Tak było również 13 lat temu, kiedy zaczynaliśmy współpracę z Kawasaki Robotics. Dzięki naszym działaniom sprzedażowym i marketingowym wzmacniamy i rozwijamy tak markę Kawasaki Robotics, jak i potencjał robotyzacji w sensie postępu technologicznego. Nie byłoby to możliwe gdyby nie zaufanie, które i w biznesie, i w sporcie jest fundamentem nie tylko sukcesu, ale i wspólnych działań. Dzisiaj kolejny milowy krok w dziejach ASTOR. Dołączamy do grona Sponsorów Wisły Kraków, myślę, że w jej przełomowym momencie. To czas odbudowy i ambicja powrotu do dawnej świetności. Chcemy w tym procesie uczestniczyć i dołożyć swoją cegiełkę. Nakreślony przez nowe władze Białej Gwiazdy, biznes plan jest ambitny, ale oparty na zdrowych zasadach. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami, w oparciu wygrana-wygrana, jesteśmy w stanie osiągnąć sukces. ”
podsumowuje Stefan Życzkowski, prezes ASTOR.
Wisła Gola! wyGramy razem!
od lewej: Dawid Błaszczykowski, prezes Wisły Kraków SA; Stefan Życzkowski, prezes firmy ASTOR; gościnnie Kawasaki Robotics BA 06L
Więcej o Wisła Kraków SA:
https://www.wisla.krakow.pl/Centrum prasowe 2024-11-12
Premiera Raportu TechImpact™ 2024 – Kluczowe dane na temat wpływu technologii na wyniki finansowe producentów z sektora FMCG
Akademia Leona Koźmińskiego oraz firma ASTOR zaprezentowały wyniki raportu TechImpact™ 2024.
Centrum prasowe 2024-10-25
ASTOR nawiązuje strategiczne partnerstwo z AGILOX i zdobywa prestiżową nagrodę za wyjątkowe osiągnięcia
ASTOR, czołowy dostawca m.in. innowacyjnych rozwiązań intralogistycznych, wzmacnia swoją obecność na dynamicznie rosnącym rynku autonomicznych robotów mobilnych (AMR) dzięki strategicznemu partnerstwu z AGILOX.
Centrum prasowe 2024-10-16
Przemysł przyszłości w jednym miejscu. ASTOR na targach Warsaw Industry Week 2024
Jak przedstawić cały przekrój rozwiązań z zakresu Przemysłu 4.0 w jednym miejscu? ASTOR ma odpowiedź. Poznać będą ją mogli odwiedzający targi Warsaw Industry Week w Nadarzynie w dniach 5-7 listopada 2024 roku.