ASTOR i Kawasaki Robotics wzmocnią współpracę w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Umowa podpisana została w Berlinie i obowiązuje od 1 lipca. To kolejny etap w budowanych od 2007 roku relacjach biznesowych. ASTOR będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży, marketing produktowy i rozwiązaniowy oraz współpracę w kanale partnerskim w 12 krajach Europy Centralnej i Wschodniej.
To bardzo mocne potwierdzenie nie tylko wzajemnego zaufania, które jest fundamentem w biznesie. To także efekt udanych działań z Kawasaki, jakie prowadzimy od ponad 13 lat. Wzmacniamy i rozwijamy nie tylko markę Kawasaki Robotics w Polsce, ale także rozwijamy robotyzację w sensie postępu technologicznego
- mówi Stefan Życzkowski, prezes ASTOR i dodaje, że podpisanie tak znaczącej umowy odbiera jako potwierdzenie skuteczności swojej firmy we wzmacnianiu zainteresowania inwestycjami w robotyzację w fabrykach i zakładach w Polsce.
To docenienie nie tylko wyników sprzedażowych. Mamy podobną wizję prowadzenia współpracy z ludźmi, w tym podejścia do klientów, świetnego wsparcia technicznego po zrealizowanej inwestycji (m.in. 24-godzinny serwis robotowy) oraz umiejętnego dzielenia się wiedzą w ramach dynamicznie rozwijającego się Centrum Szkoleniowego Robotyki
– podsumowuje Stefan Życzkowski.
od prawej: Kenji Bando, Prezes Kawasaki Robotics GmbH; Stefan Życzkowski, prezes ASTOR
Z perspektywy Kawasaki Robotics GmbH współpraca między ASTOR a Kawasaki osiągnęła poziom, który był powyżej naszych oczekiwań. Bardzo doceniamy działania marketingowe mające na celu wzmacnianie marki Kawasaki Robotics w Polsce oraz profesjonalny styl pracy całej organizacji ASTOR. Doprowadziło to do znacznego wzrostu udziału Kawasaki Robotics w rynku robotowym w Polsce. To, plus szczególny duch optymizmu, który zawsze czujemy, spotykając się z zespołem, utorowało drogę do tej silnej współpracy
– potwierdza Kenji Bando, prezes Kawasaki Robotics GmbH.
Nowa struktura Kawasaki Robotics Central and Eastern Europe HUB (Kawasaki Robotics CEE HUB, która obejmuje Polskę, Estonię, Litwę, Łotwę, Białoruś, Ukrainę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię oraz Słowenię jest zarządzana przez ASTOR i ma swoją siedzibę w ASTOR Robotics Center w Krakowie. Powstała ona przede wszystkim w wyniku potrzeby zwiększenia szybkości wsparcia i dostępności dla w/w krajów będących w europejskiej sieci dystrybucyjnej Kawasaki Robotics. Polska jako satelita Kawasaki Robotics GmbH to także potencjał na jeszcze większą synergię pomiędzy krajami z uwagi na podobieństwa mentalne między krajami i lepsze rozumienie rynku. Tym samym ASTOR staje się centrum dystrybucyjnym robotów i osprzętu robotowego Kawasaki Robotics w tej części Europy. Dodatkowo, istotnym aspektem zawartej umowy są działania związane z marketingiem produktowym i rozwiązaniowym, za które w całości odpowiada ASTOR.
od prawej: Philip Werner, Kawasaki Robotics; Kenji Bando, Prezes Kawasaki Robotics GmbH; Carsten Stumpf, wiceprezes Kawasaki Robotics GmbH; Stefan Życzkowski, prezes ASTOR; Andrzej Garbacki, dyrektor ASTOR Robotics Center, Artur Talaga, Kawasaki Robotics CEE HUB Sales Channel Manager
Wartością dodaną, jaką ASTOR wnosi w nową strukturę, jest doświadczony zespół inżynierów robotyków, bogate zaplecze projektowo-techniczno–szkoleniowe, które dostarcza rozwiązania zrobotyzowane na miarę Przemysłu 4.0. Daje to przewagę konkurencyjną wszystkim współpracującym z ASTOR firmom w Polsce, a obecnie także w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Główne zadania i cele postawione przed Kawasaki Robotics CEE HUB to wzmacnianie marki Kawasaki Robotics, rozwój w zakresie dostarczanej wiedzy, ekspansja i zwiększenie sprzedaży robotów Kawasaki na wspomnianym obszarze.
Od prawej: Philip Werner, Kawasaki Robotics; Kenji Bando, Prezes Kawasaki Robotics GmbH; Carsten Stumpf, wiceprezes Kawasaki Robotics GmbH; Stefan Życzkowski, prezes ASTOR; Andrzej Garbacki, dyrektor ASTOR Robotics Center, Artur Talaga, Kawasaki Robotics CEE HUB Sales Channel Manager
ASTOR od ponad 30 lat wspiera Klientów w podnoszeniu efektywności i konkurencyjności poprzez automatyzację, robotyzację i cyfryzację procesów produkcyjnych. W 2016 roku niezależna firma doradcza Frost & Sullivan przyznała nam nagrodę Polish Industrial Automation Customer Value Leadership Award. Lider w zakresie propagowania idei Przemysł 4.0 w Polsce. Poprzez liczne warsztaty wspiera klientów w budowaniu map drogowych do Przemysłu 4.0". W 2017 roku ASTOR opublikował autorską koncepcję w zakresie rozwoju kompetencji inżynierów – Inżynier 4.0TM. ASTOR – firma z polskim kapitałem, marka technologiczna konsekwentnie budowaną od ponad 30 lat. W Polsce reprezentuje globalne marki, m.in. Emerson, Kawasaki Robotics, Wonderware, Epson, MiR, Satel, Horner. W siedmiu oddziałach w całej Polsce (Kraków, Warszawa, Poznań, Katowice, Gdańsk, Szczecin i Wrocław) pracuje około 150 osób. W 2019 w Krakowie powstało ASTOR Robotics Center. To odpowiedź na dynamiczny rozwój robotyzacji w Polsce. Kierunek wspierania rozwoju i transformacji Klientów firmy wyznacza Przemysł 4.0.
#TrzebaZrobićPierwszyKrok
Kawasaki Robotics
https://kawasaki-robotics.astor.com.pl/
Centrum prasowe 2024-11-12
Premiera Raportu TechImpact™ 2024 – Kluczowe dane na temat wpływu technologii na wyniki finansowe producentów z sektora FMCG
Akademia Leona Koźmińskiego oraz firma ASTOR zaprezentowały wyniki raportu TechImpact™ 2024.
Centrum prasowe 2024-10-25
ASTOR nawiązuje strategiczne partnerstwo z AGILOX i zdobywa prestiżową nagrodę za wyjątkowe osiągnięcia
ASTOR, czołowy dostawca m.in. innowacyjnych rozwiązań intralogistycznych, wzmacnia swoją obecność na dynamicznie rosnącym rynku autonomicznych robotów mobilnych (AMR) dzięki strategicznemu partnerstwu z AGILOX.
Centrum prasowe 2024-10-16
Przemysł przyszłości w jednym miejscu. ASTOR na targach Warsaw Industry Week 2024
Jak przedstawić cały przekrój rozwiązań z zakresu Przemysłu 4.0 w jednym miejscu? ASTOR ma odpowiedź. Poznać będą ją mogli odwiedzający targi Warsaw Industry Week w Nadarzynie w dniach 5-7 listopada 2024 roku.