Skip to content
Język
astor-arrow
Centrum prasowe

9 powodów, dla których warto zdecydować się na Kontrakt Pomocy Technicznej ASTOR

19 sierpnia, 2016 | Renata Poreda

Wonderware logo 100 copyKorzystaj ze spersonalizowanej pomocy technicznej z zakresu oprogramowania przemysłowego.

W dobie szybkiego postępu technologicznego wiele przedsiębiorstw zaczęło inwestować w rozwój dzięki automatyzacji i informatyzacji produkcji. Wielkość stale rozwijanych systemów sterowania i systemów informatycznych oraz ilość analizowanych danych produkcyjnych sprawia, że oprócz rozwoju kompetencji wewnątrz firmy, przydatnym rozwiązaniem staje się korzystanie ze wsparcia technicznego producenta.

Wizualizacja i nadzór nad procesami produkcyjnymi oraz zbieranie i analizowanie danych procesowych, dzięki szerokiej ofercie produktów firmy Wonderware jest bardzo proste, jednak aby jeszcze bardziej ułatwić codzienną pracę, przygotowaliśmy zestaw pomocnych narzędzi. Możesz zrealizować zgłoszenie serwisowe poprzez Platformę Internetową ASTOR, możesz telefonicznie skontaktować się ze specjalistami w zakresie oprogramowania przemysłowego Wonderware lub skorzystać z konsultacji serwisowych na miejscu – w Twojej firmie.

Chcesz więcej?


Proponujemy rozwiązanie, dzięki któremu możesz korzystać ze spersonalizowanej pomocy technicznej doświadczonych, certyfikowanych inżynierów wsparcia na specjalnych warunkach – Kontrakt Pomocy Technicznej ASTOR.

Spośród trzech różnych poziomów oraz trzech okresów trwania spersonalizowanego wsparcia technicznego, wybierz taki, który najlepiej spełni Twoje oczekiwania wobec naszego udziału w cyklu życia produktu.

 

Dzięki Kontraktowi Pomocy Technicznej ASTOR, możesz zyskać:

 

1. Wsparcie doświadczonych ekspertów z firmy ASTOR,
2. Wsparcie specjalistów z firmy Wonderware,
3. Pierwszeństwo obsługi zgłoszeń serwisowych,
4. Darmowe aktualizacje do najnowszej wersji oprogramowania,
5. Pełny dostęp do zasobów Platformy Internetowej ASTOR,
6. Do 100% zwrotu przy rozszerzaniu licencji oprogramowania Wonderware,
7. Jeden dzień bezpłatnych konsultacji,
8. Możliwość wskazania integratora uprawnionego do nielimitowanej Pomocy Technicznej ASTOR,
9. Do 20% zniżki na wszystkie szkolenia w Akademii ASTOR.

 

Więcej informacji na temat Kontraktów Pomocy Technicznej ASTOR znajdziesz na stronie:
Kontrakt Pomocy Technicznej ASTOR dla oprogramowania Wonderware

 

baner kontrakt finalny wonderware

Dowiedz się więcej

maja jozwik

 

Maja Jóźwik
Specjalista ds. Oprogramowania Przemysłowego

tel: 12 424 00 69
e-mail: maja.jozwik@astor.com.pl
 

 

 

avatar

Renata Poreda

W ASTOR odpowiada za wizerunek marki, kontakty z mediami, działania Public Relations. Renata.Poreda@astor.com.pl

Pobierz dokument jako:

Podziel się na: