Skip to content
Język
astor-arrow
Centrum prasowe

ASTOR podsumował 2,5 roku współpracy sponsorskiej z Wisłą Kraków

13 stycznia, 2023 | Renata Poreda

W grudniu 2022 roku, ASTOR podsumował 2,5 roku współpracy sponsorskiej z Białą Gwiazdą.

W grudniu 2022 roku, ASTOR podsumował 2,5 roku współpracy sponsorskiej z Białą Gwiazdą. To czas, kiedy firma zwiększyła swoje zaangażowanie finansowe w krakowski klub. Na trykotach pierwszej drużyny kolejno pojawiły się marki Kawasaki Robotics i AVEVA, których ASTOR jest oficjalnym dystrybutorem w Polsce oraz logo marki własnej Astraada.

Przejście z poziomu partnerstwa biznesowego na poziom sponsorski nastąpiło w momencie, kiedy Wiśle Kraków było to najbardziej potrzebne. Te 2.5 roku były okresem intensywnej współpracy, która przyniosła korzyści dla obydwu stron. To czas wielu nieszablonowych projektów, które pokazały, jak technologia ze świata przemysłu może funkcjonować w świecie sportu. Robot na trybunach, #BarometrAVEVA czy zajęcia z robotyki w oficjalnym sklepie Wisły Kraków, to tylko niektóre przykłady wspólnych działań.

Od 1 stycznia 2023 roku, ASTOR wrócił do roli partnera i poziomu zaangażowania we współpracy z Wisłą Kraków sprzed 2020 roku – pozostaje w Skybox i merytorycznie wspierać będzie Wisłę w ramach Wisła Biznes oraz we wspólnych akcjach CSR-owych.

Podjęta w połowie listopada 2022 roku decyzja o zmianie statusu współpracy, podyktowana była strategicznymi planami inwestycyjnymi w latach 2023 i 2024, jakie ASTOR przyjął do realizacji.  

Dziękujemy za ten czas. Do zobaczenia przy Reymonta 22.

#ASTORnadalgrazWisłą

Kontakt dla mediów:

Renata Poreda, Manager ds. PR

renata.poreda@astor.com.pl

+48 691 700 019

avatar

Renata Poreda

W ASTOR odpowiada za wizerunek marki, kontakty z mediami, działania Public Relations. Renata.Poreda@astor.com.pl

Pobierz dokument jako:

Podziel się na: