Organizujemy wykłady, kursy internetowe i szkolenia, wspólnie z pedagogami prowadzimy zajęcia, pomagamy piszącym prace inżynierskie i magisterskie, wypożyczając do tego celu niezbędny sprzęt.
Jesteśmy także autorami programu Inżynier 4.0, dzięki któremu przybliżamy realia i kompetencje niezbędne w dobie czwartej rewolucji przemysłowej. Studentów, myślących o wejściu na rynek pracy, zapraszamy na praktyki i staże.
Rewolucja 4.0 nie dotyczy jedynie zmian technologicznych, ale także redefiniuje rolę inżyniera. Dlatego przekazujemy wiedzę techniczną oraz tę dotyczącą umiejętności interpersonalnych na kilka sposobów.
Specjaliści ASTOR chętnie dzielą się swoim doświadczeniem podczas prelekcji dla uczniów oraz studentów.
Co trzeba zrobić, aby zorganizować taki wykład?
Przede wszystkim zebrać minimum 50-osobową grupę studentów lub 30-osobową grupę uczniów, którzy będą uczestniczyć w spotkaniu, wolną aulę oraz podać preferowaną datę i tematykę prezentacji.
Czas trwania wykładu będzie nie dłuższy niż 2 godziny zegarowe.
Dotychczas przeprowadzone spotkania obejmowały następujące zagadnienia:
Aby ustalić szczegóły, wystarczy wysłać zapytanie mailowe na adres: akademia@astor.com.pl
Zapraszamy do korzystania ze stale zwiększającej się oferty e-szkoleń z zakresu automatyki przemysłowej, dostępnych na stronie www.astor.com.pl/sklep/ . Można w nich brać udział bez konieczności wychodzenia z domu, a jedynie wygodnie zasiadając przed komputerem podłączonym do sieci. Co ważne, ukończenie każdego e-kursu kończy się otrzymaniem certyfikatu. Uczniowie oraz studenci mogą korzystać ze specjalnych akcji promocyjnych i brać udział w naszych e-szkoleniach na preferencyjnych warunkach.
Zapraszamy do korzystania z bezpłatnego cyklu samouczków, przybliżających zagadnienia związane z szeroko pojmowaną automatyką. Wszystkie filmy dostępne są bezpłatnie na kanale ASTOR, na platformie YouTube.
Co roku, samodzielnie lub z firmami partnerskimi, organizujemy wydarzenia, mające na celu propagowanie nie tylko wiedzy technicznej, ale także umiejętności wspomagających efektywność pracy i działanie zespołów. Jedną z takich inicjatyw jest Akademia Młodego Project Managera, prowadzona wraz z Nowymi Motywacjami. Podczas serii wykładów uczestnicy dowiadują się, jak zarządzać projektami. Następnie 2-osobowe zespoły studentów mogą wziąć udział w etapie konkursowym i przesłać pracę dotyczącą przygotowania planu realizacji dowolnego projektu. Tydzień później Kapituła AMPM wybiera najlepsze koncepcje, których autorzy zostaną zaproszeni na Warsztaty w ASTOR Innovation Room.
Dowiedz się więcej na www.astor.com.pl/akademia-mlodego-project-managera
ASTOR Innovation Room to interaktywna wystawa robotyki i technologii IT,
zlokalizowana w siedzibie ASTOR w Krakowie. W AIR pokazane są prawdziwe
procesy produkcyjne zrobotyzowanej paletyzacji oraz stanowiska związane
z technologiami Przemysłu 4.0.
Jak zwiedzić ASTOR Innovation Room? Wystarczy zarezerwować termin
na stronie www.astor.com.pl/air, aby wraz z naszym przewodnikiem
zobaczyć na żywo roboty i procesy Przemysłu 4.0.
Chcemy Cię wesprzeć na drodze Twojego rozwoju zawodowego, proponując wyzwania i konkretne narzędzia, które pomogą Ci w realizacji celów.
Aktualne rekrutacje i propozycje współpracy znajdziesz na www.astor.com.pl/o-nas/praca-i-rozwoj/studenci.
W rekrutacji na Ambasadorów ASTOR mogą wziąć udział ci studenci, którzy chcieliby poznać funkcjonowanie naszej firmy od środka i zostać pomostem między ASTOR a swoją uczelnią. Do zadań Ambasadora należy przede wszystkim propagowanie informacji o działaniach ASTOR wśród studentów i wykładowców, organizacja seminariów i szkoleń dla studentów. W zamian Ambasadorzy uczestniczą w szkoleniach Akademii ASTOR, mają szansę pozyskania sponsoringu dla najciekawszych akcji uczelnianych /studenckich oraz dostęp do nowoczesnych technologii czołowych producentów automatyki i robotyki oraz ASTOR Innovation Room.
Jakub Bartos,
Student Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu
jakub.bartos@astor.com.pl
Kamila Jaworowska
Studentka Politechniki Poznańskiej,
kamila.jaworowska@astor.com.pl
Natasza Malik
Studentka Politechniki Warszawskiej
natasza.malik@astor.com.pl
Katarzyna Turowska
Studentka Państwowej Uczelni Zawodowej w Suwałkach
katarzyna.turowska@astor.com.pl
Wojciech Szymański
Student Politechniki Śląskiej
wojciech.szymanski@astor.com.pl
Mariusz Bielecki
Student Państwowej Uczelni Zawodowej w Suwałkach
mariusz.bielecki@astor.com.pl
Łukasz Dembowski
Student Państwowej Uczelni Zawodowej w Suwałkach
lukasz.dembowski@astor.com.pl
Inżynier Przemysłu 4.0 to ktoś, kto płynnie porusza się na styku dwóch płaszczyzn: „cyber” i „fizycznej”. Efektywni pracownicy Przemysłu 4.0 będą musieli łączyć wiedzę dotyczącą specyficznego procesu produkcji, np. pracę z robotami, czy przestrojenie maszyny z umiejętnościami z zakresu IT, poczynając od podstawowych (np. użycie arkuszy kalkulacyjnych i obsługa interfejsów), po zaawansowane (np. zaawansowane programowanie i umiejętność analizy).
"Potrzeba rozwoju szerokiego zakresu nowych „twardych umiejętności” i bezprecedensowa liczba zmian w procesie prowadzenia produkcji oznacza, że „miękkie” umiejętności nabiorą wagi większej niż kiedykolwiek."
— Jarosław Gracel, dyrektor ds. Przemysłu 4.0, ASTOR.
Przez wiele lat najbardziej pożądaną cechą inżyniera były jego kompetencje, oparte na mocnych fundamentach wiedzy technicznej. Cechy te nadal są bardzo ważne i oczekuje się ich od inżynierów. Jednak w dobie dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii to już nie wystarcza. Konieczne jest rozwijanie umiejętności do tej pory postrzeganych jako „nie-inżynierskie”, czyli tzw. „miękkie”.
"W dłuższej perspektywie na pewno wymogi rekrutacyjne zmienią się w sposób znaczący. Inżynier XXI wieku, to nie tylko świetny fachowiec posiadający wiedzę techniczną i doświadczenie, ale także – a może przede wszystkim – człowiek swobodnie poruszający się między ludźmi, skutecznie komunikujący się, otwarty na zmiany i kreatywny.
Kompetencje społeczne stają się elementem decydującym w procesie rekrutacyjnym, zwłaszcza na stanowiska menedżerskie czy projektowe."
— Agnieszka Politańska, Dyrektor Personalny, ASTOR.
Skorzystaj z wyjątkowej propozycji Akademii ASTOR i kup pakiet pięciu certyfikowanych kursów internetowych za 250 pln!
Ukończenie każdego szkolenia potwierdzone jest certyfikatem o unikalnym numerze – szkoląc się wzbogacisz nie tylko swoją wiedzę, ale także CV!
Zaopiekuj się technologią - zgłoś się na praktyki lub staż w ASTOR
Weź udział w Akademii Młodego Project Managera i dowiedz się, jak zarządza projektami Inżynier 4.0
Oglądaj webinaria techniczne ASTOR
Praktyki w firmie ASTOR to świetna okazja do weryfikacji wiedzy zdobytej na uczelni. Mnogość realizowanych projektów pozwala na pogłębienie zainteresowań w wybranej dziedzinie automatyki. Praktyka rozpoczyna się serią specjalistycznych szkoleń, które wdrażają każdego praktykanta w świat produktów i rozwiązań stosowanych w przemyśle. Inżynierowie firmy ASTOR służą dobrą radą i pomocą w codziennych zadaniach, co sprawia, że atmosfera pracy to coś niepowtarzalnego na polskim rynku praktyk studenckich.
— Michał Zieliński, były praktykant ASTOR
Staż w firmie ASTOR to nie tylko możliwość zdobywania doświadczenia, ale również okazja do poznawania nowych technologii i zdobywania umiejętności potrzebnych do pracy w zawodzie. Możliwość uczestniczenia w licznych projektach pozwala poznać specyfikę dziedziny automatyki, a współpraca ze specjalistami ASTOR rozwija.
— Ewelina Niziołek, Stażystka ASTOR
Funkcja Ambasadora ASTOR to ogromne wyróżnienie i wyzwanie dla osób, których pasją jest automatyka. Ambasador jest ogniwem łączącym firmę ASTOR ze środowiskiem naukowym. Dzięki firmie ASTOR poznaję bliżej nowe technologie i mogę wspinać się po szczeblach naukowych.
— Jakub Bartos, Ambasador ASTOR na Uniwersytecie Techniczno-Humanistycznym w Radomiu
Publikacje i filmy przygotowane przez naszych ekspertów przybliżają tajniki Przemysłu 4.0 oraz rozwoju Inżynierów 4.0.
Czytaj, oglądaj i rozwijaj się razem z ASTOR!
Zgłoś się do nas i rozpocznij przygodę z innowacjami!
Napisz do nas - odpowiemy w ciągu 24h